Palveluiden tila
Palveluidemme tila
Seuraamme jatkuvasti webhotelli-palvelintemme ja niiden palveluiden tilaa. Käytämme seurantaan ulkopuolista PingDom.com valvontapalvelua joka valvoo palveluitamme useista eri sijainneista ympäri maapalloa.
Useista muista palveluntarjoajista poiketen julkaisemme nämä raportit ja seurantatiedot, sillä uskomme että palvelutason avoin kertominen ja todentaminen ulkopuolisen tahon puolesta on paras todiste palveluidemme luotettavuudesta.
Mitä seuraamme?
Seuraamme palvelinkohtaisesti niistä tarjottujen palveluiden toimintaa (esim. http, https, smtp, pop3, imap, smtps…) ja niiden vasteaikoja. Pyrimme pitämään vasteajat alhaisina, sillä esim. web-palveluiden osalta sivuston latautumisnopeus on yksi kriteeri joka vaikuttaa asiakkaan sivuston sijaintiin esim. Googlen-hakutuloksissa. Hidas webhotelli saattaa siis heikentää sivustosi sijaintia Googlen hakutuloksissa.
Emme seuraa pelkästään protokollatason palveluiden toimintaa vaan seuraamme myös että palveluihin liittyvät muut palvelut ovat toiminnassa. Esimerkiksi web-palveluiden osalta valvomme että tietokantapalvelut ovat toiminnassa seuraamalla jatkuvasti tietokantapohjaisista sivuista sitä että niiltä latautuu tietoa joka tulee tietokantayhteyden kautta.
Huoltokatkoyö
Palveluiden pitäminen huippukunnossa vaatii niiden säännöllistä huoltoa ja ylläpitoa. Tämän takia pyrimme keskittämään mahdolliset haittaa aiheuttavat toimenpiteet ns. huoltokatkoyöhön. Säännöllinen huoltokatkoyö on joka kuukauden toinen tiistai-keskiviikkoyö klo 22.00-06.00. Tänä aikana palveluissa saattaa esiintyä lyhyitä katkoksia, mutta läheskään aina niitä ei ole. Jos huolto- tai muutostyö saattaa aiheuttaa katkoksen, pyrimme tekemään ne huoltokatkoyön aikana.
Kiinnostuitko palveluistamme?
SOITA TAI LÄHETÄ SÄHKÖPOSTIA
Puhelin: 029 170 0818 Sähköposti: myynti@xetnet.com