In English Suomeksi
  • tuki@xetnet.com

Palveluiden tila

Palveluidemme tila

Seuraamme jatkuvasti webhotelli-palvelintemme ja niiden palveluiden tilaa. Käytämme seurantaan ulkopuolista PingDom.com valvontapalvelua joka valvoo palveluitamme useista eri sijainneista ympäri maapalloa.

Useista muista palveluntarjoajista poiketen julkaisemme nämä raportit ja seurantatiedot, sillä uskomme että palvelutason avoin kertominen ja todentaminen ulkopuolisen tahon puolesta on paras todiste palveluidemme luotettavuudesta.

Mitä seuraamme?

Seuraamme palvelinkohtaisesti niistä tarjottujen palveluiden toimintaa (esim. http, https, smtp, pop3, imap, smtps…) ja niiden vasteaikoja. Pyrimme pitämään vasteajat alhaisina, sillä esim. web-palveluiden osalta sivuston latautumisnopeus on yksi kriteeri joka vaikuttaa asiakkaan sivuston sijaintiin esim. Googlen-hakutuloksissa. Hidas webhotelli saattaa siis heikentää sivustosi sijaintia Googlen hakutuloksissa.

Emme seuraa pelkästään protokollatason palveluiden toimintaa vaan seuraamme myös että palveluihin liittyvät muut palvelut ovat toiminnassa. Esimerkiksi web-palveluiden osalta valvomme että tietokantapalvelut ovat toiminnassa seuraamalla jatkuvasti tietokantapohjaisista sivuista sitä että niiltä latautuu tietoa joka tulee tietokantayhteyden kautta.

Palvelinten tila

Oheisista raporteista näet sekä palvelintemme palvelukatkokset että niiden vasteaikatiedot.

 

Uptime Report for srvr01: Last 30 days

Uptime Report for srvr02: Last 30 days

Uptime Report for srvr03: Last 30 days

Uptime Report for srvr04: Last 30 days

Uptime Report for srvr05: Last 30 days

Uptime Report for srvr07: Last 30 days

Uptime Report for XetNET Yritysposti https: Last 30 days

Uptime Report for XetNET Yritysposti smtp: Last 30 days

 

Voit katsoa myös kaikkia raporttejamme yksityiskohtaisine historiatietoineen osoitteessa http://stats.xetnet.com/.

Share This