In English Suomeksi
  • 040 720 9660
  • tuki@xetnet.com

Reilua palvelua!

Sanovat että kaikki mikä ei ole reilua on epäreilua.

Siksi haluamme tehdä kaikkemme että saamasi palvelu on mahdollisimman reilua ja rehellistä. Ja jotta asia ei jää vain puheiden tasolle, kerromme tässä periaattemme jonka mukaan haluamme sinua palvella. Siksi, että myös se on mielestämme reilua.

Reilua palvelua!

Tyytyväisyystakuu

Tilatessasi palvelun meiltä, annamme sinulle 14 vuorokauden tyytyväisyystakuun. Jos saamasi palvelu ei vastaa sitä mitä odotit ja haluat vaihtaa palveluntarjoajaa, ilmoitat meille että haluat perua tilauksesi. Saamasi laskun voit palvelumaksujemme osalta käyttää takan sytykkeenä tai kiikuttaa osaksi uusiutuvan paperin tuotantoketjua. Toki jos tarvitset, saat kirjanpitoosi meiltä asiaankuuluvan hyvityslaskun: sähköpostitse PDF-muodossa, verkkolaskuna tai postitse.

Ainoa mitä sinun täytyy maksaa on mahdollinen domainrekisteröinti, mutta koska rekisteröimme domainit aina asiakkaidemme nimiin, saat sen siirtää toiselle palveluntarjoajalle.

Palvelutakuu

Vastaamme tukijärjestelmämme kautta tekemiisi tukipyyntöihin viimeistään 4 vuorokauden sisään. Käytännössä varmasti nopeamminkin, mutta kun vuoteen mahtuu mm. joulun-, ja pääsiäisen kaltaisia pitkiä juhlapyhiä, lupaamme käsitellä tukipyyntösi siksi 4 vuorokauden sisään.

Jos emme onnistu tässä, hyvitämme asiakastilillesi 20% kyseisen palvelun vuoden palvelumaksuistasi, joka vähennetään automaattisesti tulevista laskuistasi. Lupaus ilman sanktiota on merkityksetön. Tästä näet että haluamme omalta osaltamme huolehtia siitä että panostamme palveluusi. Jos sinä kärsit hitaasta palvelustamme, niin kärsimme myös me.

Ei pitkiä sitovia sopimuskausia

Tilasitko liian ison palvelupaketin vai ovatko tarpeesi muuttuneet? Ei hätää, voit asiakaspalvelujärjestelmämme kautta vaihtaa sen pienemmäksi ilman että nillittäisimme siitä että muutokset onnistuvat vain sopimuskauden vaihtumisen yhteydessä. Muutos astuu voimaan heti ja mahdollisesti etukäteen maksamasi isomman paketin maksut pidentävät palvelusi voimassaoloa. Et siis häviä mitään, vaan saat jo maksamallasi summalla palvelua pidemmän ajan verran.

Toki voit muuttaa myös olemassaolevaa pakettiasi isommaksi. Aivan kuten haluat.

Reilu peli, myös vanhoille asiakkaille

Törmäsitkö kampanjaan tai tarjoukseen jossa lupaamme uusille asiakkaille jotain extraa tai alennuksen? Ei hätää. Ota yhteyttä meihin ja kerro mahdollinen kampanja tai alennuskoodi meille, niin saat saman tai vastaavan hyvityksen myös itsellesi. Eräs tehokkaimmista tavoista uusien asiakkaiden hankintaan on tarjota heille erilaisia alennuksia tai bonuksia, mutta on mielestämme väärin että vanhat asiakkaat unohdetaan. Sillä he vasta tärkeitä ovatkin.

Koska toimimme reilun pelin sääntöjen mukaan, hyvitämme myös vanhoille asiakkaillemme yhden tarjouksen, alennuksen tai kampanjan per vuosi (1.1.-31.12. välisenä aikana) kunhan vain otat yhteyttä ja kerrot alennuskoodin tai mainoksen meille.

Samat säännöt niin yritys- kuin yksityishenkilölle.

Skeptikko toteaisi näistä säännöistä että johan palautusoikeus on osana normaaleja etämyyntisäännöksiä. Niin onkin, mutta vain kuluttajille. Me lupaamme sen sijaan nämä samat edut niin yritys, yhteisö kuin yksityishenkilöille.

Koska sekin on reilua.

Kuulostaako reilulta?

Jos edellämainuttu kuulostaa reilulta, rehelliseltä ja etsit palveluntarjoajaa verkkopalveluillesi, tee itsellesi palvelus joka vähentää stressiäsi ja tutustu palveluihimme.

 

WEBHOTELLIT   VIRTUAALIPALVELIMET

Share This